Προσωπικα, δεν πιστευω στην κυριολεκτικη σημασια της βιβλου, οπως για παραδειγμα το οτι ο θεος ειναι ενας τυπος που μοιαζει με εμας βρισκεται σε ενα εναλλακτικο βασιλειο στα συνεφα και μας παρακοπουθει ολους.
Αλλα θα μπορουσαμε να πουμε οτι ειναι μια μορφη ενεργειας που δημιουργησε τα παντα. Ειναι παντου και πουθενα ταυτοχρονα.
Ο θεος, ή η ενεργεια, ζει μεσα μας. Μεσα απο εμας. Και ειναι εμεις.
Αν δεις στην διαστασιακη θεωρια, εχουμε την μοναδικοτητα στο ξεκινημα του συμπαντος, που ειναι ενεργεια. Και τελικα αυτο επιβραδυνεται σε δονηση, εξαιτιας της εντροπιας ή καποιου αλλου παρομοιου νομου και μετα αρχικα εχεις το φωτονικο φως και οταν αυτο επιβραδυνεται, τοτε εχουμε την υλη και οταν αυτη επιβραδυνεται, τοτε ποιος ξερει τι ακολουθει;
Μετα εχουμε την βαρυτητα, τον χρονο. ολα αυτα.
Αλλα θα μπορουσαμε να πουμε οτι ειναι μια μορφη ενεργειας που δημιουργησε τα παντα. Ειναι παντου και πουθενα ταυτοχρονα.
Ο θεος, ή η ενεργεια, ζει μεσα μας. Μεσα απο εμας. Και ειναι εμεις.
Αν δεις στην διαστασιακη θεωρια, εχουμε την μοναδικοτητα στο ξεκινημα του συμπαντος, που ειναι ενεργεια. Και τελικα αυτο επιβραδυνεται σε δονηση, εξαιτιας της εντροπιας ή καποιου αλλου παρομοιου νομου και μετα αρχικα εχεις το φωτονικο φως και οταν αυτο επιβραδυνεται, τοτε εχουμε την υλη και οταν αυτη επιβραδυνεται, τοτε ποιος ξερει τι ακολουθει;
Μετα εχουμε την βαρυτητα, τον χρονο. ολα αυτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου